Miben más a Diéta4life program bármelyik más tanácsadói oldalnál?

A Diéta4Life program egy egész életen át tartható egészséges életmód alapjait fekteti le.

Egyéni étrendem 2 fázisra bontható ; a fogyás fázisra (3-6 hónapos időszak súlyfeleslegtől függően), valamint szintentartás fázisra. Az utóbbinak nem időhöz kötött, hiszen ez egy egész életen át tartható egészséges életmódot takar.

A szintentartó fázisban nem kell mellőzd kedvenc ételeidet, szimplán elkészítési módjukon kell változtass!

Itt nem a sanyargató testépítő testalkat elérése a cél, hanem egy tartható forma, amivel elégedett vagy, amiben csinosnak érzed magad.  Azon vagyok, hogy annak ellenére, hogy nehéz dolog az életmódváltás, élvezhetőek és élhetőek maradjanak a mindennapjaid. Olyan módszereket és recepteket javaslok, amelyek beilleszthetőek a napirendedbe.

Nem önkínzást, sanyargatást várok el, de sajnos nincs varázsmegoldás.

Melyik csomagot válasszam? Melyik edzéstervet válasszam?

Kezdő edzésprogramot a teljesen kezdő vagy újrakezdő sportolni vágyók válasszák.

Középhaladó edzésprogramot minimum 2 év sportmúlttal rendelkezők számára ajánlok, a kérdőív kitöltésével egyértelművé válik, hogy hova leszel sorolható.

Ennyi információ befogadható és érthető egy laikus számára? Fogom tudni alkalmazni ezt a rengeteg tanácsot?

Az anyagot úgy állítottam össze, hogy olvasmányos legyen és olyan számára is érthető, aki nem szeretné mélyen beleásni magát a kémai-biológiai összefüggésekbe és ellentmondásokba.

Rossz csomagot választottam a jelentkezésben, mit tegyek?

Kérlek írj e-mailt az info@dieta4life.hu-ra, melyben megjelölöd a jelentkezés idejét, nevedet stb., hogy be tudjalak azonosítani.

Meglévő betegségem van. Érdemes kipróbálnom a Diéta4Life-ot?

A tanácsadás kiegészítő kezelés, és nem terápia. Meglévő begtegségek esetén nem vállalom el a tanácsadást, de kiegészítő javaslatokat adok a nálam bevált egészséges táplálkozásról összességében, ugyanis sok esetben megfelelő étrenddel jelentősen javíthatók a betegségek, de ezt kizárólag orvosi konzultálással a vendég saját felelősségére tudom vállalni. Hormonkezelés alatt, vesebetegség, májbetegség, bármelyik belső szerv hiánya, tartós emésztőrendszeri betegség, autoimmun kondíciók, epebetegség, köszvény, lelki eredetű evészavar, cukorbetegség, terhesség, valamint szoptatás ideje alatt nem vállalom a tanácsadást.

Volt egy korábbi sportsérülésem. Ha kiválasztom a kezdő edzéstervet, fogom tudni csinálni a programot?

A kérdőívben foglalt válaszaid alapján állítom össze az edzésprogramot. Ha szükséges, saját igényeidre mérten kímélő edzésprogramot állítok össze, valamint olyan gyakorlatsort, mely kíméli a sérült területet.

Nem indult el a fogyás! Nem működik a diéta?

Ha valójában betartottad az étrendben foglaltakat, és ennek ellenére sem történt fogyás, akkor se ijedj meg. Minden embernek máshogy reagál a szervezete a változásra.

Elképzelhető, hogy 1 hónap után leesik az állad, olyan sokat fogsz fogyni a mérleg szerint, de előfordulhat, hogy nem fogysz 1-1.5 hónapig egy dekát sem. Miért? Mert minden szervezet máshogy reagál. Akinek több a felesleges kilója, az sokkal könnyebben fogy, mint az, akinek 3-6 kiló van vissza az álomalaktól.

Sokaknál a stressz fennállása nem teszi lehetővé a kívánt fogyást, hiszen a szervezet úgy ítéli, hogy a fokozott igénybevétel miatt kalóriatartalékokra van szükség, hogy életben maradjon. Ennek kell átfutási idő, 1-2 hónapon belül mindenképp megérkezik a várva-várt eredmény. Érdemes 2-4 hetente mérni a fogyás mértékét, és naplót vezetni erről. Mozgással lehet gyorsítani a fogyás megindulását.

Csak a személyre szabott étrend tanácsadást választottam ki a csomagok közül, sportolni nem szeretnék. Így is lehetséges a fogyás?

Az étrend mellett a mozgás körülbelül 30%-át teszi ki a fogyásnak. Ez lehet elenyésző, de előnyünkre válik, ha sportolunk a diéta mellett. Elsősorban rugalmasabbá teszi a bőrt, ami a súlyfelesleg elvesztésével kevésbé válik lazává. Másrészt a diéta alatt olyan nem kívánatos helyekről is fogyunk, ahonnan nem feltétlenül szeretnénk (pl. fenék stb.). Ekkor a kívánt esztétikai megjelenéshez a sport a legjobb eszköz arra, hogy elérjük a kívánt alakot.

Ha nincs időd a sportra, az étrend sokkal jobban befolyásolja a leadni kívánt súlyfelesleget.

Ülő munkát végzőknél tapasztalataim szerint heti legalább 2-3 alkalommal szükséges testedzést végezni, mert javítja a vérkeringést, meggyorsítja a fogyást, az anyagcserét, sokszor olyan helyeken is beindítja a fogyást, ahonnan nem indul meg a diétával.

Ha nem szeretnél komplett edzésprogramot választani, a legjobb, ha kicsiben kezded, például napi 30 perc séta, hétvégi mozi helyett kirándulás stb.